- BOHEMIAPC počítačeNačítám kategorie
- PC, notebooky, tabletyNačítám kategorie
- GSM telefonyNačítám kategorie
- Herní zónaNačítám kategorie
- E-mobilitaNačítám kategorie
- Konfigurátor sestav
Aktuální akční letáky
Acrobat Pro for TEAMS MP ML (+CZ) COM NEW 1 User L-1 1-9 (12 Months)
Výrobce:Adobe
Kód produktu:i26_AD0965
Part number:65324059BA01A12
Záruka:24 měsíců
Dostupnost:
na dotaz
ZBOŽÍ NENÍ AKTUÁLNĚ SKLADEM. O SKLADOVÉ DOSTUPNOSTI SE INFORMUJTE NA EMAILU, NEBO SI NASTAVTE NÍŽE " SLEDOVAT CENU "
Popis
Parametry produktu
Samostatná aplikace (předplatné). Licence je určena pro zákazníky, kteří nemají ve VIP účtu aktivní Acrobat Pro.
Minimální nákup u nového kontraktu (účtu, VIP čísla) je 12 měsíců. U komerčních licencí (běžné licence pro firmy a soukromé osoby) je možné zakoupit až na 3 roky (36 měsíců).
Obnova je možná vždy již jen na 12 měsíců. V nabídce jsou vždy jen 2 možnosti, a to All Apps (všechny aplikace CC) nebo Single Apps (samostatná aplikace dle výběru).
Dělí na ENG nebo ML. Kde je v názvu "ML (+CZ)", tam je dostupná i česká lokalizace. Od 3 aplikací se vždy vyplatí kupovat All Apps.
Na méně než 12 měsíců mohou kupovat licence jen stávající VIP účty, a to vždy jen tolik měsíců, kolik zbývá měsíců do výročního data (anniversary date) jednotlivého VIP účtu. Obnova, tzn. RENEWAL, je vždy na 12 měsíců bez ohledu na původní délku kontraktu.
PŘIDEJTE KE SVÝM PRACOVNÍM POSTUPŮM MOŽNOST PODEPISOVÁNÍ.
Do Acrobatu Pro jsou nyní přidány rozsáhlé možnosti elektronického podepisování, takže vaše firma může provádět rychlejší operace díky funkcím:
Neomezené transakce – vytvoření a shromažďování neomezeného počtu elektronických podpisu a sledování odezvy v reálném čase.
Hromadné rozeslání k podpisu – vyžádání legálních důvěryhodných podpisů od mnoha podepisujících osob na stejný dokument.
Webové formuláře a platby – vytváření webových formulářů s možností podepsání a zaplacení v jedné transakci.
Sledování a archivace – automatické upozornění na podepsání dokumentu a uchovávání detailní auditní stopy pro každou transakci.
VYUŽIJTE SVÉ INVESTICE DO PRODUKTŮ MICROSOFT NAPLNO
Zvyšte produktivitu svého týmu a využijte více investice do software Microsoft tím, že do Office 365 přidáte nástroje pro práci s PDF, díky nimž ušetříte spoustu času. S předplatným Adobe Acrobatu DC budete moci:
Přímo z Wordu, Excelu nebo PowerPointu vytvářet kvalitní PDF soubory, chráněné heslem, se zachováním fontů, formátování a celkového vzhledu.
Převádět PDF soubory, které dostanete, zpět do editovatelných formátů Wordu, Excelu, PowerPointu či do RTF textu
Vytvářet, slučovat a organizovat PDF soubory přímo ze Share Pointu nebo OneDrive.
Můžete dokonce umožnit uživatelům otevírat PDF chráněné technologií Microsoft Information Protection (MIP) na počítačích Windows a Mac.
SPOLUPRACUJTE PŘES DOCUMENT CLOUD.
Jedním z největších přínosů Acrobatu DC jsou služby Document Cloud – skutečná revoluce v oblasti spolupráce nad dokumenty.
Spolupráce: na dokumentu může v jednom čase spolupracovat více uživatelů. Už žádné ztracené poznámky od některého uživatele nebo zmatek ve verzích souboru.
Kontrola: vy určujete, kdo smí vidět dokument a jak s ním může pracovat, u práce s důležitými termíny Document Cloud sám odesílá připomínky.
Komunikace: při práci nad dokumentem si uživatelé, ať jsou kdekoli, mohou posílat soukromé připomínky přes chat
Přístup odkudkoli: ke svým dokumentům uloženým v Document Cloudu, máte přístup kdykoli, odkudkoli a z jakéhokoli zařízení.
Návaznost: práci na dokumentu můžete začít na jednom zařízení, později a na jiném místě a na jiném zařízení najdete svou práci ve stavu, v jakém jste ji zanechali předtím.
více informací zde:¨
https://www.amsoft.cz/adobe/adobe-acrobat/
Minimální nákup u nového kontraktu (účtu, VIP čísla) je 12 měsíců. U komerčních licencí (běžné licence pro firmy a soukromé osoby) je možné zakoupit až na 3 roky (36 měsíců).
Obnova je možná vždy již jen na 12 měsíců. V nabídce jsou vždy jen 2 možnosti, a to All Apps (všechny aplikace CC) nebo Single Apps (samostatná aplikace dle výběru).
Dělí na ENG nebo ML. Kde je v názvu "ML (+CZ)", tam je dostupná i česká lokalizace. Od 3 aplikací se vždy vyplatí kupovat All Apps.
Na méně než 12 měsíců mohou kupovat licence jen stávající VIP účty, a to vždy jen tolik měsíců, kolik zbývá měsíců do výročního data (anniversary date) jednotlivého VIP účtu. Obnova, tzn. RENEWAL, je vždy na 12 měsíců bez ohledu na původní délku kontraktu.
PŘIDEJTE KE SVÝM PRACOVNÍM POSTUPŮM MOŽNOST PODEPISOVÁNÍ.
Do Acrobatu Pro jsou nyní přidány rozsáhlé možnosti elektronického podepisování, takže vaše firma může provádět rychlejší operace díky funkcím:
Neomezené transakce – vytvoření a shromažďování neomezeného počtu elektronických podpisu a sledování odezvy v reálném čase.
Hromadné rozeslání k podpisu – vyžádání legálních důvěryhodných podpisů od mnoha podepisujících osob na stejný dokument.
Webové formuláře a platby – vytváření webových formulářů s možností podepsání a zaplacení v jedné transakci.
Sledování a archivace – automatické upozornění na podepsání dokumentu a uchovávání detailní auditní stopy pro každou transakci.
VYUŽIJTE SVÉ INVESTICE DO PRODUKTŮ MICROSOFT NAPLNO
Zvyšte produktivitu svého týmu a využijte více investice do software Microsoft tím, že do Office 365 přidáte nástroje pro práci s PDF, díky nimž ušetříte spoustu času. S předplatným Adobe Acrobatu DC budete moci:
Přímo z Wordu, Excelu nebo PowerPointu vytvářet kvalitní PDF soubory, chráněné heslem, se zachováním fontů, formátování a celkového vzhledu.
Převádět PDF soubory, které dostanete, zpět do editovatelných formátů Wordu, Excelu, PowerPointu či do RTF textu
Vytvářet, slučovat a organizovat PDF soubory přímo ze Share Pointu nebo OneDrive.
Můžete dokonce umožnit uživatelům otevírat PDF chráněné technologií Microsoft Information Protection (MIP) na počítačích Windows a Mac.
SPOLUPRACUJTE PŘES DOCUMENT CLOUD.
Jedním z největších přínosů Acrobatu DC jsou služby Document Cloud – skutečná revoluce v oblasti spolupráce nad dokumenty.
Spolupráce: na dokumentu může v jednom čase spolupracovat více uživatelů. Už žádné ztracené poznámky od některého uživatele nebo zmatek ve verzích souboru.
Kontrola: vy určujete, kdo smí vidět dokument a jak s ním může pracovat, u práce s důležitými termíny Document Cloud sám odesílá připomínky.
Komunikace: při práci nad dokumentem si uživatelé, ať jsou kdekoli, mohou posílat soukromé připomínky přes chat
Přístup odkudkoli: ke svým dokumentům uloženým v Document Cloudu, máte přístup kdykoli, odkudkoli a z jakéhokoli zařízení.
Návaznost: práci na dokumentu můžete začít na jednom zařízení, později a na jiném místě a na jiném zařízení najdete svou práci ve stavu, v jakém jste ji zanechali předtím.
více informací zde:¨
https://www.amsoft.cz/adobe/adobe-acrobat/
GPSR:Adobe Systems - Munich;Georg-Brauchle-Ring 56/58,80992,Munchen,Germany;https://helpx.adobe.com/cz/support.html