- BOHEMIAPC počítačeNačítám kategorie
- PC, notebooky, tabletyNačítám kategorie
- GSM telefonyNačítám kategorie
- Herní zónaNačítám kategorie
- E-mobilitaNačítám kategorie
- Konfigurátor sestav
Aktuální akční letáky
APC Rok prodloužené záruky pro současný prodej s Easy UPS SRV/SRVS Level 02
Výrobce:APC
Kód produktu:i26_305737
Part number:WBEXTWAR1YR-SE-02
EAN:0731304430490
Záruka:12 měsíců
Dostupnost:
na dotaz
ZBOŽÍ NENÍ AKTUÁLNĚ SKLADEM. O SKLADOVÉ DOSTUPNOSTI SE INFORMUJTE NA EMAILU, NEBO SI NASTAVTE NÍŽE " SLEDOVAT CENU "
Popis
Parametry produktu
Získejte prodloužení záruky na tovární záruku nad rámec původní záruční lhůty pro váš klid a ochranu před selháním
Zkušení pracovníci naší technické podpory jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy. Můžete být tedy klidní, pomoc budete mít k dispozici vždy, když ji budete potřebovat.
zákaznická linka ČR: 382 766 333, SK: 245 524 010
email: podpora@apc.com
https://www.apc.com/cz/cs/support/contact/ask_apc.cfm
Registrace záruky na https://www.apc.com/cz/cs/support/entitlement/index.cfm
Registrační klíč a sériové číslo servisní služby jsou uvedeny uvnitř objednaného servisního balíčku.
V prvním kroku se nezadává sériové číslo jednotky UPS - tato informace je požadována v jiné části registrace.
DEFINICE PREDPLACENÉHO SERVISU
Obvyklá pracovní doba znamená pracovní dobu obvyklou v dané oblasti dané země, místního času, od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.
Rozsírená záruka spolecnosti APC je standardní záruka na daný produkt prodlouzená o 1 rok. Servis zahrnuje výmenu vadných modulu do prístího pracovního dne. Rozsírenou záruku je treba zakoupit v zárucní lhute od výrobce.
Doručení do druhého dne znamená doručení záložního zdroje nebo souvisejících ("hardwarových") částí zařízení do zákaznických prostor behem přístího pracovního dne, pokud o to zákazník požádal do 15. hodiny během obvyklé pracovní doby.*
Technická podpora po telefonu - Během obvyklé pracovní doby jsou k dispozici inzenýři, kteří na telefonický dotaz zákazníka odpoví do jedné hodiny.
* Některé služby předplaceného servisu se neposkytují ve všech oblastech nacházejících se mimo kontinentální Spojené státy a západní Evropu.
Zkušení pracovníci naší technické podpory jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy. Můžete být tedy klidní, pomoc budete mít k dispozici vždy, když ji budete potřebovat.
zákaznická linka ČR: 382 766 333, SK: 245 524 010
email: podpora@apc.com
https://www.apc.com/cz/cs/support/contact/ask_apc.cfm
Registrace záruky na https://www.apc.com/cz/cs/support/entitlement/index.cfm
Registrační klíč a sériové číslo servisní služby jsou uvedeny uvnitř objednaného servisního balíčku.
V prvním kroku se nezadává sériové číslo jednotky UPS - tato informace je požadována v jiné části registrace.
DEFINICE PREDPLACENÉHO SERVISU
Obvyklá pracovní doba znamená pracovní dobu obvyklou v dané oblasti dané země, místního času, od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.
Rozsírená záruka spolecnosti APC je standardní záruka na daný produkt prodlouzená o 1 rok. Servis zahrnuje výmenu vadných modulu do prístího pracovního dne. Rozsírenou záruku je treba zakoupit v zárucní lhute od výrobce.
Doručení do druhého dne znamená doručení záložního zdroje nebo souvisejících ("hardwarových") částí zařízení do zákaznických prostor behem přístího pracovního dne, pokud o to zákazník požádal do 15. hodiny během obvyklé pracovní doby.*
Technická podpora po telefonu - Během obvyklé pracovní doby jsou k dispozici inzenýři, kteří na telefonický dotaz zákazníka odpoví do jedné hodiny.
* Některé služby předplaceného servisu se neposkytují ve všech oblastech nacházejících se mimo kontinentální Spojené státy a západní Evropu.
GPSR:Schneider Electric CZ, s.r.o.;U Trezorky 921/2,158 00,Praha 5,Česká republika;podpora@schneider-electric.com