Aktuální akční letáky
APC
APC V/V karta SmartSlot s beznapěťovými kontakty
Karta SmartSlot pro správu UPS s podporou bezpotenciálového kontaktu (relé) pro monitorování externího spouštění a iniciaci činností na externích zařízeních. The Schneider Electric™ Dry Contact I/O S
APC #12-24 Hardware Kit
APC #12-24 Hardware Kit Zahrnuje: 100x - Šrouby 12-24 x 0.5“
APC (1) Addnl Contract Preventive Maintenance Visit 5X8 for (1) Galaxy 3500 or SUVT 20 kVA UPS
(1) Addnl Contract Preventive Maintenance Visit 5X8 for (1) Galaxy 3500 or SUVT 20 kVA UPS Další preventivní prohlídka pro zákazníky s platným servisním kontraktem Pro zákazníky bez servisního kontrak
APC (1) Další smluvní návštěva pro preventivní údržbu v pracovní době (5x8) pro (1) Galaxy VM 160 až 181 kVA UPS, jednoduchá
(1) Další smluvní návštěva pro preventivní údržbu v pracovní době (5x8) pro (1) Galaxy VM 160 až 181 kVA UPS, jednoduchá nebo paralelní konfigurace Lze provést kdykoliv pro lepší životnost UPS nebo ch
APC (1) další smluvní návštěva pro preventivní údržbu v pracovní době (5x8) pro (1) zdroj UPS Galaxy VS 10 až 15 kVA
(1) Addnl Contract Preventive Maintenance Visit 5X8 for (1) Galaxy 3500 or SUVT 10 to 15 kVA UPS
APC (1) Stand Alone PM Visit for (1) UPS 151 to 500 kVA
Stand Alone Preventive Maintenance or Recertification Visit for (1) UPS up to 40 kVA UPS
APC (1) Year Advantage Prime Service Plan for (1) Galaxy 3500 or SUVT 10-15 kVA UPS
The Advantage Prime Service provides CPCS certified technicians at the customer’s location within a specified period of time to diagnose, repair, and test the system in the event of failure. All labo
APC (1) Year Advantage Prime Service Plan for (1) Galaxy 5000/5500 81 to 130 kVA UPS
The Advantage Prime Service provides CPCS certified technicians at the customer’s location within a specified period of time to diagnose, repair, and test the system in the event of failure. All labo
APC (1) Year Advantage Prime Service Plan for (1) Symmetra PX 48k or 64k160H
The Advantage Prime Service provides CPCS certified technicians at the customer’s location within a specified period of time to diagnose, repair, and test the system in the event of failure. All lab