- BOHEMIAPC počítačeNačítám kategorie
- PC, notebooky, tabletyNačítám kategorie
- GSM telefonyNačítám kategorie
- Herní zónaNačítám kategorie
- E-mobilitaNačítám kategorie
- Konfigurátor sestav
Aktuální akční letáky
ASUS prodloužení záruky on-site(NBD) a ochrana proti náhodnému poškození na 3r pro consumer notebooky VivoBook, ZenBook
Výrobce:Asus
Kód produktu:i26_498116
Part number:ACX15-012800NB
Záruka:24 měsíců
Dostupnost:
na dotaz
ZBOŽÍ NENÍ AKTUÁLNĚ SKLADEM. O SKLADOVÉ DOSTUPNOSTI SE INFORMUJTE NA EMAILU, NEBO SI NASTAVTE NÍŽE " SLEDOVAT CENU "
Popis
Parametry produktu
Rozšíření záruky na 3 roky na opravu NBD, baterie 1 rok. Registrace je nutná do 180-ti dní po zakoupení notebooku.
V rámci tohoto balíčku má zákazník nárok na 1 žádost o službz ročně během 3 let od nákupu notebooku.
Celkové kumulativní náklady poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nesmí přesáhnout nákupní cenu produktu.
Vlastnosti Specifikace
Local On-Site Service (LOSS)
• Tento Servisní balíček poskytuje Podporu pro Váš Výrobek přímo na místě. • Před službou přímo na místě Vás můžou naši agenti technické podpory požádat o pomoc s řešením problémů s Výrobkem. Pro více detailních informací, prosím, nahlédněte do sekce „Když kontaktujete zákaznickou službu ASUS“ na Záruční kartě dodané s Vaším Výrobkem nebo navštivte http://support.asus.com/. • Pokud se problém nevyřeší na dálku, pak bude domluvena technická podpora pro Váš Výrobek přímo na místě. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konce dalšího pracovního dne na Vaše místo. Doba odezvy může záležet na geografickém umístění, náhradních dílech a dostupnosti místní služby. • Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli přístup k Vaší budově a výrobkům ASUS a také elektřině, internetovému připojení, CD/DVD s ASUS ovladači (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatečnému a bezpečnému pracovnímu prostředí. • Pokud výrobek selže během normálního a správného používání v době trvání tohoto servisního balíčku, ASUS opraví nebo vymění poškozené díly výrobku, nebo celý Výrobek za nové nebo repasované díly nebo výrobky tak, aby funkčnost byla stejná, nebo lepší než původní. • Pokud jsou poškozené díly vyměněny touto službou, pak poskytujete předem souhlas, aby se vyměněné poškozené díly převedly do vlastnictví ASUSu. • V případě, že autorizovaný ASUS technik zjistí, že Výrobek je mimo rozsah pokrytí (jako například poškození způsobené zákazníkem atd. jak je popsáno v sekci „Vyloučení z této limitované Záruční služby“ na Záruční kartě), bude Vám vystaven ceník a tato Služba bude poskytnuta pouze po zaplacení. Pokud se rozhodnete nepokračovat v opravě, pak Vám budou naúčtovány všechny již vzniklé náklady společnosti Asus (včetně, ale nejen poslání technika na místo, testování/hledání chyby atd.)
Local Accidental Damage Protection (1Claim year, No limited Key part)
A. Tento servisní balíček kryje následující typy náhodných škod způsobených běžným používáním: Upuštění na zem, pády, nebo jiné nárazy Poškození kapalinou Poškození elektrickým přepětím Náhodné ulomení B. V rámci tohoto balíčku služeb má zákazník nárok na jednu (1) žádost o servis ročně během záruční doby. C. Celkové náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nepřesáhnou kupní cenu produktu. D. Na všechny komponenty opravené nebo vyměněné servisním střediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající část záruční doby, na celý produkt.
Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balíčku, musíte poskytnout vysvětlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta.
Servisní balíček pro prodloužení místní záruky
• Po dokončení Aktivace se záruka na počítá od původního konce záruky. • S výjimkou změny doby záruky zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u Standardní ASUS záruky. • Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii vašeho Výrobku.
V rámci tohoto balíčku má zákazník nárok na 1 žádost o službz ročně během 3 let od nákupu notebooku.
Celkové kumulativní náklady poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nesmí přesáhnout nákupní cenu produktu.
Vlastnosti Specifikace
Local On-Site Service (LOSS)
• Tento Servisní balíček poskytuje Podporu pro Váš Výrobek přímo na místě. • Před službou přímo na místě Vás můžou naši agenti technické podpory požádat o pomoc s řešením problémů s Výrobkem. Pro více detailních informací, prosím, nahlédněte do sekce „Když kontaktujete zákaznickou službu ASUS“ na Záruční kartě dodané s Vaším Výrobkem nebo navštivte http://support.asus.com/. • Pokud se problém nevyřeší na dálku, pak bude domluvena technická podpora pro Váš Výrobek přímo na místě. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konce dalšího pracovního dne na Vaše místo. Doba odezvy může záležet na geografickém umístění, náhradních dílech a dostupnosti místní služby. • Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli přístup k Vaší budově a výrobkům ASUS a také elektřině, internetovému připojení, CD/DVD s ASUS ovladači (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatečnému a bezpečnému pracovnímu prostředí. • Pokud výrobek selže během normálního a správného používání v době trvání tohoto servisního balíčku, ASUS opraví nebo vymění poškozené díly výrobku, nebo celý Výrobek za nové nebo repasované díly nebo výrobky tak, aby funkčnost byla stejná, nebo lepší než původní. • Pokud jsou poškozené díly vyměněny touto službou, pak poskytujete předem souhlas, aby se vyměněné poškozené díly převedly do vlastnictví ASUSu. • V případě, že autorizovaný ASUS technik zjistí, že Výrobek je mimo rozsah pokrytí (jako například poškození způsobené zákazníkem atd. jak je popsáno v sekci „Vyloučení z této limitované Záruční služby“ na Záruční kartě), bude Vám vystaven ceník a tato Služba bude poskytnuta pouze po zaplacení. Pokud se rozhodnete nepokračovat v opravě, pak Vám budou naúčtovány všechny již vzniklé náklady společnosti Asus (včetně, ale nejen poslání technika na místo, testování/hledání chyby atd.)
Local Accidental Damage Protection (1Claim year, No limited Key part)
A. Tento servisní balíček kryje následující typy náhodných škod způsobených běžným používáním: Upuštění na zem, pády, nebo jiné nárazy Poškození kapalinou Poškození elektrickým přepětím Náhodné ulomení B. V rámci tohoto balíčku služeb má zákazník nárok na jednu (1) žádost o servis ročně během záruční doby. C. Celkové náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nepřesáhnou kupní cenu produktu. D. Na všechny komponenty opravené nebo vyměněné servisním střediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající část záruční doby, na celý produkt.
Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balíčku, musíte poskytnout vysvětlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta.
Servisní balíček pro prodloužení místní záruky
• Po dokončení Aktivace se záruka na počítá od původního konce záruky. • S výjimkou změny doby záruky zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u Standardní ASUS záruky. • Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii vašeho Výrobku.
Výrobce (záruky):Asus
Rozšíření záruky pro (záruky):NTB
GPSR:ASUS COMPUTER GmbH;HARKORT STR. 21-23,40880,RATINGEN,GERMANY;qr.asus.com/productsafety