Přihlašovací formulář
Přihlašovací jméno:
Přihlašovací heslo:




Zapomenuté heslo|Zaregistrovat se
Specialista na herní počítače, notebooky a telefony
469 811 000Po-Pa: 9 - 12 / 13 - 17
Košík0 Kč
Aktuální akční letáky
  1. Hlavní stránka
  2. Služby
  3. On-Site Support
  4. KM On-site Service Pack 24 měsíců pro Bizhub 185/215/226/225i

KM On-site Service Pack 24 měsíců pro Bizhub 185/215/226/225i

KM On-site Service Pack 24 měsíců pro Bizhub 185/215/226/225i
Kód produktu:i26_540029
Part number:#SEONSITESP24M
Záruka:24 měsíců
Dostupnost:
na dotaz ZBOŽÍ NENÍ AKTUÁLNĚ SKLADEM. O SKLADOVÉ DOSTUPNOSTI SE INFORMUJTE NA EMAILU, NEBO SI NASTAVTE NÍŽE " SLEDOVAT CENU "
Cena s DPH:4 162 Kč
3 439.67 Kč bez DPH
Dnes objednané zboží můžeme doručit do Termíny jsou platné, pokud zboží objednáte do 16:20 v pracovní den a mimo svátky. Zboží na prodejně bude k vyzvednutí následující pracovní den při objednání do 16:30. O doručení budete informování SMS či e-mailem.
Osobní odběr na prodejně ZDARMA.
ks
Popis
pro stroje
Bizhub 185/215

Službu On-site Service Pack jde ke stroji dokoupit nejpozději do 3 měsíců od zakoupení stroje !!

Parametry služby:
- servisní zásah technika Konica Minolta v místě provozu zařízení se vztahuje na uvedené modely vč. všech dodávaných konfigurací
- probíhá v čase 8.00 - 16.00 hod (začít musí vždy tak, aby byla ukončena v tuto dobu, pokud není objednán jiný druh služby)
- garantovaný příjezd technika Konica Minolta do 16 pracovních hodin po nahlášení požadavku na Zákaznické centrum Konica Minolta (tel. 841 777 777)
- zahrnuje cestovné a práci technika spojené s opravou po dobu 36 nebo 48 měsíců od zakoupení zařízení

Podmínky služby:
- ihned po zakoupení služby je koncový uživatel povinen zařízení registrovat na webu http://www.konicaminolta.cz/cs/hlavni-stranka/sluzby-a-poradenstvi/on-site-service-pack.html
- záruka se nevztahuje na spotřební materiál a opotřebitelné díly s deklarovanou životností
- zařízení musí být provozováno v rámci doporučených provozních podmínek a tiskového zatížení

Zánik nároku na službu:
- používání neoriginálního spotřebního materiálu (tonery)
- používání tiskových médií neschválených výrobcem
- provozování zařízení v nevhodných provozních podmínkách
- závady vzniklé neodbornou manipulací nebo údržbou ze strany zákazníka
- zásahy nebo úpravy zařízení provedené neoprávněnými osobami