- BOHEMIAPC počítačeNačítám kategorie
- PC, notebooky, tabletyNačítám kategorie
- GSM telefonyNačítám kategorie
- Herní zónaNačítám kategorie
- E-mobilitaNačítám kategorie
- Konfigurátor sestav
Aktuální akční letáky
Servisní služby
Lenovo ThinkSystem 5Y Warranty Tech Inst 5x9 NBD Response (SR950)
Foundation Service - 5Yr Next Business Day Response 5Y 9x5 NBD Servis přijede k zákazníkovi 5 pracovních dní v týdnu, 9 hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je NBD. ServicePac je lokální s
Lenovo ThinkSystem 5Y Warranty Tech Inst 5x9 NBD Response (ST250v2)
Foundation Service - 5Yr Next Business Day Response 5Y 9x5 NBD Servis přijede k zákazníkovi 5 pracovních dní v týdnu, 9 hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je NBD. ServicePac je lokální s
Lenovo ThinkSystem 5Y Warranty Tech Inst 5x9 NBD Response (ST550)
Servis přijede k zákazníkovi 5 pracovních dní v týdnu, 9 hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je následující pracovní den. ServicePac je lokální smlouva a nelze exportovat. V zemi, kde je z
Lenovo ThinkSystem 5Y Warranty Tech Inst 5x9 NBD Response (TS4300)
Servis přijede k zákazníkovi 5 pracovních dní v týdnu, 9 hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je následující pracovní den. ServicePac je lokální smlouva a nelze exportovat. V zemi, kde je z
Lenovo ThinkSystem 5Y Warranty Tech Inst 5x9 NBD Response + Premier (ST550)
Lenovo ThinkSystem 5Y Warranty Tech Inst 5x9 NBD Response + Premier (ST550) Servis přijede k zákazníkovi 5 pracovních dní v týdnu, 9 hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je NBD. ServicePa
Lenovo ThinkSystem 5Y Warranty Tech Inst 5x9 NBD Response + YDYD (SR250)
Foundation Service - 5Yr Next Business Day Response + YourDriveYourData (YDYD) 5Y 9x5 NBD Servis přijede k zákazníkovi 5 pracovních dní v týdnu, 9 hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je N
Lenovo ThinkSystem 5Y Warranty Tech Inst 5x9 NBD Response + YDYD (SR650 V2)
Foundation Service - 5Yr Next Business Day Response + YourDriveYourData (YDYD) 5Y 9x5 NBD Servis přijede k zákazníkovi 5 pracovních dní v týdnu, 9 hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je N
Lenovo ThinkSystem 5Y Warranty Tech Inst 5x9 NBD Response + YDYD (SR635)
Foundation Service - 5Yr Next Business Day Response + YourDriveYourData (YDYD) 5Y 9x5 NBD Servis přijede k zákazníkovi 5 pracovních dní v týdnu, 9 hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je N
Lenovo ThinkSystem 5Y Warranty Tech Inst 5x9 NBD Response + YDYD (SR650v3)
Technician Installed Parts Service (= Onsite) "If a problem with your product cannot be resolved via telephone, a Service Technician will be dispatched to arrive at your location. You must provide a s
Lenovo ThinkSystem 5Y Warranty Tech Inst 5x9 NBD Response + YDYD (ST550)
Foundation Service - 5Yr Next Business Day Response 5Y 9x5 NBD Servis přijede k zákazníkovi 5 pracovních dní v týdnu, 9 hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je NBD. ServicePac je lokální s
Lenovo ThinkSystem 5Y Warranty Tech Inst 5x9 NBD Response + YDYD + Premier SR650
Premier Foundation - 5Yr NBD Resp + YDYD SR650 Servis přijede k zákazníkovi 5 pracovních dní v týdnu, 9 hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je NBD. ServicePac je lokální smlouva a nelze
Lenovo ThinkSystem 5Y Warranty Tech Inst 5x9 NBD Response + YDYD D12xx
Foundation Service - 5Yr Next Business Day Response + YourDriveYourData (YDYD) 5Y 9x5 NBD Servis přijede k zákazníkovi 5 pracovních dní v týdnu, 9 hodin denně a časová odezva po nahlášení závady je N