- BOHEMIAPC počítačeNačítám kategorie
- PC, notebooky, tabletyNačítám kategorie
- GSM telefonyNačítám kategorie
- Herní zónaNačítám kategorie
- E-mobilitaNačítám kategorie
- Konfigurátor sestav
Aktuální akční letáky
Služby
HP 4-letá Premium+ podpora s opravou u zákazníka následující pracovní den + Travel
Omezte přerušení s podporou HP Premium+, inteligentní službou, která upozorňuje na potenciální problémy se zařízením pomocí prediktivních poznatků založených na umělé inteligenci, automatizaci a proak
HP 4-letá Premium+ podpora s opravou u zákazníka následující pracovní den + Travel
Omezte přerušení s podporou HP Premium+, inteligentní službou, která upozorňuje na potenciální problémy se zařízením pomocí prediktivních poznatků založených na umělé inteligenci, automatizaci a proak
HP 4-letá Premium+ podpora s opravou u zákazníka následující pracovní den + Travel
Omezte přerušení s podporou HP Premium+, inteligentní službou, která upozorňuje na potenciální problémy se zařízením pomocí prediktivních poznatků založených na umělé inteligenci, automatizaci a proak
HP 4-letá záruka s opravou u zákazníka následující pracovní den + DMR
• Službu HP Care Pack si k novému přístroji můžete koupit během 90 dní od data nákupu produktu. • Službu HP Care Pack je třeba zaregistrovat během 10 dnů po zakoupení, jinak bude neplatná. Defective
HP 4-letá záruka s opravou u zákazníka následující pracovní den + Travel
• Službu HP Care Pack si k novému přístroji můžete koupit během 90 dní od data nákupu produktu. • Službu HP Care Pack je třeba zaregistrovat během 10 dnů po zakoupení, jinak bude neplatná. Typ podpor
HP 5-letá Premium podpora s opravou u zákazníka následující pracovní den
Vraťte se rychle k práci s podporou HP Premium, která během standardní pracovní doby řeší většinu problémů na dálku. Pokud je nutná fyzická oprava, je na místo zaměstnance vyslán odborník společnosti
HP 5-letá Premium podpora s opravou u zákazníka následující pracovní den
Vraťte se rychle k práci s podporou HP Premium, která během standardní pracovní doby řeší většinu problémů na dálku. Pokud je nutná fyzická oprava, je na místo zaměstnance vyslán odborník společnosti
HP 5-letá Premium podpora s opravou u zákazníka následující pracovní den
Vraťte se rychle k práci s podporou HP Premium, která během standardní pracovní doby řeší většinu problémů na dálku. Pokud je nutná fyzická oprava, je na místo zaměstnance vyslán odborník společnosti
HP 5-letá Premium podpora s opravou u zákazníka následující pracovní den + DMR
Vraťte se rychle k práci s podporou HP Premium, která během standardní pracovní doby řeší většinu problémů na dálku. Pokud je nutná fyzická oprava, je na místo zaměstnance vyslán odborník společnosti
HP 5-letá Premium podpora s opravou u zákazníka následující pracovní den + DMR
Vraťte se rychle k práci s podporou HP Premium, která během standardní pracovní doby řeší většinu problémů na dálku. Pokud je nutná fyzická oprava, je na místo zaměstnance vyslán odborník společnosti
HP 5-letá Premium podpora s opravou u zákazníka následující pracovní den + DMR
Vraťte se rychle k práci s podporou HP Premium, která během standardní pracovní doby řeší většinu problémů na dálku. Pokud je nutná fyzická oprava, je na místo zaměstnance vyslán odborník společnosti
HP 5-letá Premium podpora s opravou u zákazníka následující pracovní den + Travel
Vraťte se rychle k práci s podporou HP Premium, která během standardní pracovní doby řeší většinu problémů na dálku. Pokud je nutná fyzická oprava, je na místo zaměstnance vyslán odborník společnosti